Sprzęt, wersja 0.0.3 (stabilna)

Autor: Łukasz Kowalczyk (lukow_at_tempac.okwf.fuw.edu.pl)
Data: Mon 14 Jun 1999 - 22:08:36 MET DST

Tym razem wiem już o co pytam :) Na pewno kupię kartę z chipsetem Riva TNT
(do Celerona 366). Czy są jakieś firmy produkujące karty z tym chipem,
których należy zdecydowanie unikać (interesuje mnie wsparcie dla X i Mesy).

Czy warto kupować kartę muzyczną (jakiś prosty SoundBlaster) ze złączem PCI,
czy lepiej na ISA? Co jakiś czas piszą tu (pcol) ludzie z problemami z kartami
P&P (to chyba tożsame, hm?) więc mam wątpliwości. Nie jestem pewien, czy płyty
ATX mają jeszcze złącze ISA... potrzebuję dwóch przynajmniej.

--
Łukasz Kowalczyk
lukow_at_tempac.fuw.edu.pl            http://tempac.fuw.edu.pl/~lukow/