tekst podczas bootowania z dyskietki

Autor: Lukasz Biegaj (biegaj_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 14 Jun 1999 - 21:46:06 MET DST

Chcialem zrobic taki bajer na dyskietce, by po wlozeniu pokazywala
okreslony dany komunikat. Zaczalem pisac w asemblerze z wykorzystaniem
tylko przerwan biosu. Doszlem do tego, ze napisalem dziala tylko w dosie,
natomiast po skopiowaniu na dyskietke, niestety pokazuje jakies bezsensowne
texty. Probowalem cos tam grzebac z offsetami, ale nic.
        Czy ktos moglby mi pomoc? Zakladam ze sprawy typu wlasciwie przekopiowanie
kodu na poczatki dyskietki sa zapewne wykonane przeze mnie dobrzre.

        odpowiedzi prosze na priva.

biegaj_at_pertus.com.pl