Re: dlaczego nie kupic nagrywarki yamahy?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Mon 14 Jun 1999 - 17:02:32 MET DST

On Sun, 13 Jun 1999 22:38:41 GMT, in pl.comp.pecet you wrote:

>gdybam sobie nad nagrywarka....
>i pytalem sie juz jaka kupic...
>a teraz mam taka prosbe:
>powiedzmy, ze chce kupic yamahe 4416s na scsi (+ jakis najprostszy
>tekram). i prosze uzytkownikow tej nagrywarki o odradzenie mi tego
>zakupu. zalety nagrywarki znam. ale pokazcie mi teraz wszystkie wady.
>napiszcie o chocby najmniejszych problemach, jakie z nia mieliscie.
>chodzi mi po prostu o to, czy bedziecie potrafili odradzic mi ten zakup
>- bo to jest kiepski sprzet. bylbym wdzieczny.
Mialem taki sprzet przez 4 miesiace, jedyna wada to predkosc ;)), sa
na rynku juz szybsze nagrywarki, wiec jak 4x Ci wystarcza to nie ma
lepszej, jak chcesz miec szybciej to nie kupuje tego zlomu ;)).
A tak na powaznie, to nie moge Ci odradzic zakupu bo to jeden z
najlepszych modeli 4x jaki jest do kupienia, szczegolnie ze ma jeszcze
CDRW 4x, a o to trudno u konkurencji ....
Przez te 4 miesiace nie zauwazylem zadnej wady ...

>zuko / Shark von Cygnus

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/