Notebook IBM THINKPAD 360CS i możliwoć rozbudowy.

Autor: Paweł Kwietniewski (kniarzyn_at_polbox.com)
Data: Mon 14 Jun 1999 - 13:33:02 MET DST

        Cześć,

Mam prośbę, aby ktoś mi pomógł w podjęciu decyzji.
Mam możliwość kupna notebooka z tematu (procesor 486SL 50 MHz, 4Mb
Ram, 340 Mb HDD, wyświetlacz kolorowy). Ma on uszkodzoną stację
dyskietek (nie czyta dyskietek) i chyba uszkodzoną baterię ( nie chce
się uruchomić nawet po całonocnym ładowaniu baterii, a po próbie
uruchomienia z baterii nie chce się uruchomić nawet z zasilacza -
dopiero po wyjęciu baterii i włożeniu jej zpowrotem zaczyna działać z
zasilacza.)
Mam w związku z tym pytanie. Czy jest on wart 700 zł - tyle chce za
niego właściciel.?

Jak wygląda możliwość rozbudowy tego notebooka? Wiem, że można pamięć
rozszerzyć do 20 Mb (jak się montuje rozszerzenie ?)i dokupić inny
twardy dysk. Co z procesorem?
Czy można dokupić stację dyskietek i baterię - jeśli tak to za ile?
Z góry dziękuję za pomoc.

Paweł Kwietniewski