Re: glosnosc quantuma

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 14 Jun 1999 - 10:17:49 MET DST

On Sun, 13 Jun 1999 22:32:03 GMT, mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl (Tomasz
Holdowanski) wrote:

[...]
>Hehe, wszystko zalezy od punktu odniesienia. Ja na przyklad jestem
>przyzwyczajony do potepienczego zawodzenia moich dwoch caviarow, a jak
>kiedys odpalilem innego kompa z dyskiem Fujitsu, to bylem przez chwile
>(dopoki system nie zaczal sie ladowac) swiecie przekonany, ze dysk mi
>padl przy starcie - slychac go bylo dopiero po przylozeniu ucha do
>obudowy. IMHO jesli nie slyszysz wyraznie pracy dysku poprzez szum
>wiatraczka siedzac w normalnej odleglosci od kompa, to jest wszystko
>OK.

u mnie w sumie najglosnuiejszy jest wiatrak na procku. no chyba, ze dysk
pracuje (mieli glowicami) - wtedy go slychac. ale jest to bardzo
przyjemny dzwiek.

[...]
>wystarczy, zawies dysk na gumowych pasach w duzej kieszeni. Kumpel tak
>zrobil i sobie chwali :-)

hymmmm.... pomysle o tym....
thx.

zuko / Shark von Cygnus