Ratunku, nie umiem rozpakować RARa!

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 14 Jun 1999 - 04:03:45 MET DST

Mam duży problem... po długich poszukiwaniach w sieci potrzebnego
mi pliku programu znalazłem coś, co zostało porządnie zapakowane...
Na wierzchu wygląda to jak zwykły, niepozorny Zip. Po rozpakowaniu
w środku jest plik o tej samej nazwie tylko z rozszerzeniem .RAR
Świetny pomysł! (jaki jest powód takiego postępowania - nie wiem!)
I tu zaczynają się problemy... nie miałem takiego archiwera więc
musiałem poszukać go w sieci... ale tu tylko początek kłopotów.
Obie wersje RAR'a jakie znalazłem w sieci nie potrafią tego dziada
rozkodować! Pomóżcie! Ściągnąłem sobie dziś dwie kopie RAR'a:
RAR 1.54 beta for Windows (Evaluation copy) oraz RAR 1.55 DOSowy.
Obydwa zgłaszają problemy w pliku i nie chcą go rozpakować.
Na początek: "Invalid authenticity information" dla pliku
zanim zacznie rozpakowywać... potem dla *każdego* pliku z archiwum
skarży się "unknown method" i "CRC failed in file".
Ponieważ plik był schowany wcześniej w Zip'a który się bez błędów
rozpakował nie zakładam aby się coś przy ściąganiu spie#$%^&...
Prędzej obstawiałbym hipotezę, że pliki te zostały spakowane jakąś
dziwną wersją RARa albo z wykorzystaniem jakiejś dziwnej metody.
Dla expertów zamieszczam pierwsze szesnaście bajtów w hex jako
sygnaturka rozpoznawcza pliku, może coś się któryś z Was "skapnie":
52 61 72 21 1A 07 00 F1 21 73 4A 00 17 01 00 00 czyli
w ASCII "Rar!...˝!sJ....." Plik jest dosyć unikalny, znaleziony
z wielkim trudem po długich poszukiwaniach więc bardzo mi zależy na
znalezieniu "sposobu" na niego... Proszę o pomoc - każdy pomysł się liczy!