3 com 905 Fast EtherLink XL 10/100Mb i bus master

Autor: Krzysztof (kermu_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 22:53:03 MET DST

Czy ta karta obsługuje tryb bus-master DMA?
Jeżeli tak, to jak go włączyć?

Dodam jeszcze, że u mnie karta ta dzieli przerwanie 11
z programowanym kontrolerem przerwań i nie ma możliwości
przyporządkowania innego przerwania, nawet przy użyciu
programu 3c90xcfg.exe pod DOS-em.
Nie wiem czy taki stan rzeczy jest poprawny.

Za wszelkie sensowne uwagi z góry dziękuję.
Krzysztof
kermu_at_vc.pl