Re: Zoltrix Phantom 56K PCI ????

Autor: Feral Kid (feralkid_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 20:23:12 MET DST

> P75 !!! ) jest sprawą naturalną że procesor jst mocno "zajęty". Nie
wiem
>jak działają takie modemy przy mocnym sprzęcie bo bałem się go kupić
ale tak
>to mniej więcej wygląda
>
>Alex

Ja mam celera300A i Phantom smiga mi tak, ze az milo. Zajmuje 10-20%
mocy proca. W porywach 30%(interwal 500ms). Z telepsami laczylem sie
nawet na 50600, zazwyczaj bylo ok. 40000, jednak od pewnego czasu cos
sie porobilo z winda i pokazuje 115 000. Transfer mam ok. 4,5 kb/s ( w
nocy). Sluchalem mp3 w trakcie serfowania i nic sie nie dzialo, moge
tez niele pomielic twardzielem i nic sie nie dzieje, chociaz zajetosc
proca wzrasta do 100%. No i jak juz wejde do sieci to moge spokojnie
ciagnac, na pewno nie zerwie, przynajmniej do tej pory nie zerwal. W
sieci siedze po 20-30minut na jeden raz. 1-2 razy w tygodniu siedze po
2 godziny non stop. Moze jak bym posiedzial dluzej to by zerwal
chociaz watpie w to. No i cena jest bezkonkurencyjna - w telegazecie
oglaszaja sie chyba po 76zl + koszt wysylki. Kupilbym lepszy modem ale
kto mi zagwarantuje, ze bede mial lepsze osiagi? Jedyna wada to to, ze
nie mozna grac przez siec bo sa takie lagi, ze mozna sobie herbaty
zrobic ;-)

Feral Kid
feralkid_at_friko6.onet.pl
chlorprothixen 60mg/dobe