Re: pioro swietlne do peceta!

Autor: monter (monter_at_rmf.fm)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 17:54:31 MET DST

Marek Binder wrote:

> Drodzy listowicze!
> Niedawno zakupilem sobie komputer z procesorem tekstu. Niestety,
> pierwsze kroki ida mi slamazarnie, najwiekszy klopot mam z trafianiem
> palcami w odpowiednie klawisze. Tak sie z tym meczylem, ze az wymyslilem
> etap posredni: kupie sobie pioro swietlne i zaczne pisac odrecznie po
> ekranie. Niestety w sklepach tego nie maja, chociaz nie tak dawno
> Kaminski i Kurek tyle o tym wynalazku w 'Sondzie' opowiadali.

"niedawno" to moze pokazali archiwalna sonde, Kaminski i Kurek zgineli w
wypadku jakies 12 lat temu...

> Teraz powazniej: naprawde poszukuje piora swietlnego i naprawde nie
> mozna czegos takiego nigdzie dostac. A jest to wymagane przez pewien
> program, ktory niestety znalazl sie w moim posiadaniu bez piora
> swietlnego.

Na (Twoje) szczescie przypomnialem sobie jak sie firma nazywa, wiec masz
tu troche linkow:

http://www.wacom.de/index2.htm
http://www.chip.pl/offline/chip9904/strona%2048%20-%20kth%20-%20wacom.htm
http://www.chlewicki.com.pl/wacodigi.htm