Re: Dekompresor plików *.DDI (dawny diskupe)

Autor: Chris45 (chris45_at_polbox.com)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 14:57:28 MET DST

Piotr Solarz napisał(a) w wiadomości: <01beb590$f25c35c0$LocalHost_at_ppp>...
>Poszukuję dekompresora plików ddi. Stary poczciwy diskdupe nie chce
>pracować poprawnie w środowisku windows. Jeśli ktoś mógłby mi polecić jakiś
>programik byłbym wdzięczny.
>
>Wiadomości proszę przesyłać na priv.
>
>Dzięki,
>Piotrek
____________________________
Przy starcie systemu WIN nacisnij F8 a nastepnie wybiesz sam wiersz polecen
nastepnie wpisz CD (nazwa katalogu) gdzie masz Disk Dupka potem wpisz DIR/w
bedziesz wtedy wiedzial co masz w tym katalogu. Potem tylko wpisujesz nazwe
pliku uruchamiajacego i wszystko dziala bez zarzutu !!!

NaRa !!! Chris.....

              ( = o )
  | chris45_at_polbox.com |
  | chris45_at_promail.pl |