Odp: jeszcze o nosnikach cdr

Autor: Marek (kaszlak_at_hotmail.com)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 15:37:26 MET DST

Użytkownik Krzysztof Walinski <alficzek_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup
> verbatim datalife plus
> basf cd-r extra
> btc cd-r
> ha! z ta firma wiaze sie chyba najwiecej kontrowersji...
> coz moge powiedziec... nagrywalem na plytach z napisami po polsku
> na okladce oraz na made in korea/taiwan czy cos takiego...
> obie sprawowaly sie dobrze. slyszalem ze te z niemiec to jakies
> podroby i sa do dupy

potwierdzam to ostatnie sformulowanie. wszystkie plyty audio jakie nagralem
na pewnej partii - po chamsku trzeszcza. problem ustapil gdy zastosowalem
verbatimy.

> dysan cd-r platinum
[...]
do listy pozytywnych doswiadczen dodam B&S - konfekcjonowane (bo chyba nie
produkowane) w Polsce.

> uwagi:
>
> 1. mowiac o nagrywaniu/nagrywarkach mam na mysli modele
> Yamaha 4416e i LG CED-8041B

HP8100i

> 2. mowiac o odczytywaniu/cdrom mam na myslo
> Samsung 20x, ASUS 30x, LG 30x i Samsung 24x

LG32x, BTC16x (straszna kicha)