Re: Atramentówka w DOSie ??

Autor: Łukasz Cielecki (mrluck_at_tytus.itma.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 13:55:41 MET DST

Witam!

ACC/VTS wrote:

> 12 czerwca 1999 o 21:03 Łukasz Cielecki odważył się napisać cuś takiego:

> Hmm, jednemu z klientów sprzedałem z zestawem Epson'a 640. Niestety
> bardzo było mu przykro jak musiałem tłumaczyć mu dlaczego nie ma
> polskich liter, że to takie "win-drukarki" powoli zaczynajš wchodzić,
> itp. :)

Nie wiem dokladnie jak 640 ale 600 to na pewno WinDrukarka nie jest! Jest nia
natomiast pewnie 400 ktora widnieje na "Linux Hardware Compability List" jako
nie zalecana do OS'ow innych niz Win.
640 jest chyba bardzo podobna do 600. Udalo mi sie nawet kiedys puscic moja
600 na sterownikach z 640.

> Możesz podesłać mi jakieś namiary na ten programik (patch?), może
> zadziała z 640? Ewentualnie sam program na priva.

Programik znalazlem na stronie Epsona i byl baaaardzo gleboko zakopany :)
Archiwum "self-extracting" ma ok. 20 KB. Przesle w osobnym mailu na priva.

> A nie powinno być już 'upleg' ? (urzšd Powiatowy:)))

No.... nikomu nie chcialo sie domeny zmieniac albo w urzedzie nikt nie
zauwazyl jeszcze ze mamy jakas reforme :) Tak czy siak... uwleg to brzmi
dumnie! :)

> "Keyboard not found. Press any key to continue."

Glupie ale prawdziwe! ;)

Trzym sie...

--
Łukasz "Mr Luck" Cielecki