Re: nowa płyta w starą obudowę?

Autor: jaras (jarasgb_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 13:31:23 MET DST

>mowisz o wlaczaniu kompa przez klawiature, tak? powiedz mi, czy to
>trzeba wcisnac jakas kombinacje klawiszy, czy komp sie odpala po
>wklepaniu jakiegos np. wyrazu. i jaka masz plyte?

Wlaczyc komputer z klawiatury mozna na dwa sposoby : ustawienie w biosie
tzw. goracych klawiszy np ALT F1 (kilka opcji do wyboru) lub bardziej
bezpieczny czyli haslo gdzie mozesz sobie wpisac dowolny ciag znakow. Moja
plyta to Soltek SL67b iBX. Acha zapomnialem jeszcze o myszczce ktora tez
mozesz wlaczyc kompa, czyli nie dwa a trzy sposoby.

jaras