Re: Potrzbuje wszelkich testow (nie firmowych) karty graf. ATI RAGE FURRY 16 MB SDRAM !!!

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 12:15:47 MET DST

On Sat, 12 Jun 1999 20:35:06 +0200, "Nightmare"
<za29170_at_capella.ae.poznan.pl> wrote:

>Po raz kolejny czepiasz sie literowki - niech inni osadza czy mam racje...

To byla moja literowka, a nie twoja. A czepiam sie rzucania kurwami i
wyzywania od penerow, cokolwiek to znaczy.

>Tej grupie daleko do tego by zmienila sie w bal sztywniakow, a Twoj replay
>na list Siedara i moj nie dosc ze nie wnosil nic merytorycznie do sprawy,
>wcale nie byl smieszny i dodatkowo byl dosc chamski - odpusc sobie wiec
>teksty o wnoszeniu wartosci "rozrywkowych" do tej grupy.

Moj odzew byl dokladnie taki, jak odpowiedz twoja i Siedara.
Dopasowalem sie (czytaj: znizylem) do poziomu mojego rozmowcy.

>Poza tym wszystkie listy ktore napisales byly do mnie - wiec ja na nie
>odpisuje.

To fakt, wysylales z dwoch kont, zapomnialem.

>Idac Twoja metoda - nie pisze sie "to Ciebie" , raczej chyba "do Ciebie".
>Jezeli to byl tylko zart ze skojarzen to w drugim liscie trzeba byloraczej
>przeprosic a nie obrazac dalej.

Nie po, cytuje:

"Ale jestes , qrwa dowcipny az mi mowe odjelo...
No dobra penerze - FURY - zadowolony jestes?"

oraz:

"A co ty qrwa sie czepiasz dupku jeden !!
Jak sie cos niepodoba to spadaj na IRC na jakis kanal zbokow !!!!"

Jesli myslisz, ze po czyms takim jeszcze bede przepraszac, to chyba
rzeczywiscie twoj poziom inteligencji to "Nightmare".

>Z mojej strony jest to koniec tematu - jak chcesz mozesz jeszcze dlugo
>dywagowac na ten temat, ja swoje stanowisko przedstawilem.

Skoro skonczyly ci sie argumenty, bardzo prosze. Nie zatrzymuje. Nie
bedziesz pierwszym na tej liscie, ktory przez jeden nie pasujacy mu
post wyzywa rozmowce od takich czy owakich, a potem podkula ogon pod
siebie i skamle, jaki to on niewinny i spokojny, a wszyscy wokolo mu
krzywde robia. Ty i Siedar pokazaliscie swoja klase - lub raczej jej
brak - kwitujac moj zart, smieszny czy nie - de gustibus non
disputandum - kurwami oraz wyzywaniem od penerow i dupkow. Jak
mowilem, nie po raz pierwszy stykam sie z czyms takim i jestescie obaj
w bledzie myslac, ze oddam wam pola. Przetrzymalem osobnikow bardziej
wyszczekanych i z o wiele bogatszym repertuarem epitetow niz wasz,
panowie. Zaluje tylko, ze zawartosc tej grupy na tym ucierpi.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--