Re: Które modemy to WinModemy ?

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 15:02:44 MET DST

>będę musiał wkrótce doradzać w sprawie zakupu modemu. Z tego co wiem,
>Zoltrix phantom to winmodem --- precz. A jak jest z Zoltrixem Spirit 56K
>PCI? To chyba nie jest winmodem? Ma dwie kości Rockwella. Choć na pudełku w
>wymaganiach też jest (zdaje się) Pentium...
>
>Napiszcie, co jeszcze polecacie. Cena jest ważna. (spirita dostanę poniżej
>200zł).

Zgadzam się w zupełności z kolegami z grupy, którzy napisali, że prawdziwy
modem to modem zewn. lub ISA.
Niestety coraz trudniej znaleźć jakiś w miarę tani modem ISA - wszystko
teraz na PCI
Sam (jak już nie raz na grupie pisałem) mam Requesta z procesorem Rockwella
(ISA, FLASH - upgradowałem z K56 na V90) - mam go ponad pół roku i nie ma
najmniejszych problemów - czasami można coś takiego jeszcze spotkać - mi
sprowadzali na zamówienie - sądzę, że w okolicach 250zł można go dostać.
Z własnych doświadczeń o Zoltrixach i wszystkich winmodemach nie chcę
słyszeć!