Re: Jaką myszkę kupić do 100 zł.?

Autor: Marcin (jawa_at_pecet.com.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 15:34:20 MET DST

Marcin Świdziński napisał(a) w wiadomości: ...

>Proszę o konkretne porady. Chcę kupić mysz do 100 zł, która nie padnie mi
po
>5 miesiącach ciężkiej pracy.
>
>pozdrawiam
>
>Marcin bamber_at_arno.pl

A ja mam 6 lat zwyklego Geniusa Mouse1 i chodzi do dzis (oby tak dalej).
Czasem wyczyszcze tylko rolki od kulki i jest ok.
Natomiast nie wiem co masz na mysli piszac "nie padnie mi po
5 miesiącach ciężkiej pracy" ???? Chcesz z nia isc do kopalni i wegiel kopac
??? - jak tak to polecam cos z urzadzen do tego skonstruowanych, np. kombajn
gorniczy. hihihi
Marcin
em_at_il: jawa_at_pecet.com.pl
WWWs: