Re: Zoltrix Phantom 56K PCI ????

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 12:04:12 MET DST

> Mam modem Zoltrix Phantom PCI, V.90, 56K ...
> Kupiłem model PCI gdyż nie zajmuje on wiele mocy procesora głównego

Sam na to wpadles czy "doradzil" Ci sprzedawca ?

(ja mam P75).

Co z tego, ze jest na PCI, skoro nie posiada wlasnego procesora i calosc
pracy wykonuje procesor glowny.

> Gdy wczytuję stronę WWW lub odbieram pocztę to komp. prawie nie reaguje
> na polecenia (reaguje lecz z dłuuugim opóźnieniem). DLACZEGO ???

Bo jest zajety praca jako modem.

> PS. W szkole mamy ComTela 33.6 zew. na 486dx2 66 i takich zachowań nie
> obserwowałem.

Bo to jest porzadny modem.

> Liczę na Waszą pomoc

Obawiam sie , ze jedyne co mozemy Ci pomoc to doradzic zmiane modemu.

> Dariusz Goiński
> goinskid_at_friko6.onet.pl

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 604 324801