Re: CPUFAN ???

Autor: Piotr Kozlowski (siwus_at_promail.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 15:37:02 MET DST

"Zbyszek" <zbyszek_at_gd.home.pl> writes:

> W takim przypadku uzywanie tego zlacza nie ma sensu. Owszem, mozesz zmienic
> wtyczke w wentylatorze tak, aby byl zasilany ze zlacza na plycie, tyko po
> co?

A jednak czasem się przydaje. U mnie na płycie są trzy takie złącza a w
BIOSie można ustawić wyłączanie wentylatorków podłączonych do tego złącza w
momencie "uśpienia" kompa (cpu fan off in suspend).
Z tym, że u mnie piny nazywają się: sensor signal, +12V, control on/off -
wentylka podłącza się oczywiście do control on/off i 12V

Pozdrawiam

--
   * Piotr Kozłowski * siwus_at_promail.pl * UIN:14466572 *
* http://friko.onet.pl/ka/siwus/ --> http://siwus.cjb.net/ *