Re: Voodoo3 4000

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 15:49:23 MET DST

|A jednak to, co mysle - na wrapperze chodzi elegancko, patch nie byl
|potrzebny.

nie twierdzilem, ze nie pojdzie - jest przeciez "software" ale aby odpalic
przy dopalaniu musial bys miec obsluge GLIDE a tego Riva nie ma. Chba, ze
jakos przez emulator, ale to nie to samo.

|Glupis czlowieku niemozliwie. Miales Rusha w komputerze? Bo jak nie to sie
|nie wypowiadaj. Majac do wyboru Rive128 i Rusha z AT25 (przy P250) nie ma
|sie co zastanawiac - tylko Rush.

Chodzilo mi o te RUSH'e w wersjach 6-MB jakie kiedys byly popularne (VooDoo1
+ karta graf. w jednym). Mialem kiedys cos takiego u siebie (na szczescie
przez chwile) i bylo niczym w stosunku do Rivy! I jesli o czyms stakim
mowisz, ze jest lepsze od Rivy lub Voodoo1 to sam sie zastanow jakie to
brednie.