Re: nowa płyta w starą obudowę?

Autor: jaras (jarasgb_at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 13:12:50 MET DST

>w obudowach używanych w Adaxach ten frontowy używany był do włączenia
>kompa coś jak off na pilocie od np. tv
>(po wybraniu w windzie zamknij system komp wyłączał się całkiem sam)

hAJ
Chciales chyba napisac do wylaczania (usypiania) Wdaje mi sie tez ze nie
zalezy to od obudowy tylko od plyty. Ja mam zwykla obudowe ATX i wlasnie mam
tak ustawione ze frontowy przycisk sluzy mi do usypiania kompa czyli poprzez
obudowe nie wlaczysz komputera tylko z klawiatury jezeli oczywiscie znasz
haselko (nareszcie nie ma problemow z kumplami :-)) )

jaras