Re: Off-topic:Nowy cennik impulsow TPSA

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Sat 12 Jun 1999 - 10:14:36 MET DST

>From: Michal Zielinski <zielinski_at_ckzeto.com.pl>

> Gdyby nie TPSA , bylaby inna firma telefoniczna, bo natura nie znosi prozni.
> Dzieki TPSA mam gowniana linie telefoniczna, transfery na poziomie 1800 cps,
> polaczenia na 9600, proby naciagniecia mnie na rachunku i chamstwo przy
> obsludze.
> Pozdrowienia
> Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
> Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
pozwole sobie na pare zdan

przykro mi ale powyzsze stwierdzenie jest nieprawdziwe
taka telefonia polska jest, jakie jest spoleczenstwo
nigdy zadna wladza( juz 10 lat........) nie podzieli sie wplywami z
innymi bez
nacisku i tylko dlatego ze wszyscy na tym skorzystaja
tak niestety bylo i tak bedzie
jedyna droga to regulacje prawne i to takie ktore nie pozostawiaja
w procedurze prawnej luk dla dowolnej interpretacji
np
wystarczylo wprowadzic obowiazkowa ksiazke telefoniczna i
skuteczna egzekucje prawa do niej by we Francji powstal minitel

wystarczylo wprowadzic w Hiszpani odpowiednie ustawy o
telekomunikacji by instalacja internetu za abonament byla
obowiazkiem firmy telekomunikacyjnej.

Oczywiscie mozna tez dzialac tak jak w Polsce
 jest ustawa o autostradach , komus brak funduszy na
nieoplacalna iwenstycje, wiec bez problemu siega sie do
panstwowej, nalezacej do wszystkich kiesy ,
a co
 wygrali wybory wiec hajda na kase

proponuje zamiast narzekac , sformulowac
projekt ustawy o powszechnym dostepie do internetu
sa podstawy w konstytucji aby taka ustawe wprowadzic
inne dzialania to strata czasu i oczekiwanie na laske suwerena dla
wasali

                                        pozdrawiam
                                                                                apix

--
W BIURZE I W DOMU AQVA-LIGHT - SUPERPROMOCJA - MAJ, CZERWIEC
http://www.aqva-light.com.pl Wpisz sie na liste naszego informatora -