Trinitron - kineskop.

Autor: marky_at_friko.onet.pl
Data: Thu 10 Jun 1999 - 10:01:01 MET DST

Dzień 10 Czerwiec 1999 Czwartek Konrad Lewandowski -> All:

KL> Mam pytanko: na ekranie mojego Adi GT56 oprocz typowych dla
KL> Trinitronow linii jest jeszcze kropka. Znajduje sie, prawie na srodku
KL> i jest wielkosci mniej wiecej 1~2 pikseli. Czy to wada kineskopu czy
KL> tendencja ogolna???

Wpadl jakis syf do lampy kineskopu przy produkcji. Wada kineskopu, jesli na
gwarancji to wymieniaj, jaeli nie to sprobuj postukac w to miejsce, nawet dosc
mocno, tam jest grube szklo, moze odpadnie.

--
/\/\arKy
mailto: marky_at_friko.onet.pl