Odp: Które modemy to WinModemy ?

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 01:04:36 MET DST

> Ja mialem phantoma ,a teraz mam spirita i twierdze ze spirit jest
> 1000000 razy lepszy od phantoma.

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, może dojdą jeszcze jakieś głosy.
Ja generalnie mam US Roboticsa FLASH i powiem, że jest 10000000 razy lepszy
od innych ... (generalnie, bo chwilowo się spalił po burzy i testuję
zastępczo SPIRITA. A spirit, jak to spirit, nadaje się do spożycia, a przy
komputerze to chyba tylko do czyszczenia styków :))

pozdr

--
Piotr Kamiński        ICQ: 22447414