Re: Riva TNT & PII

Autor: diabel (diabel_at_free.net.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 23:44:05 MET DST

witam

mialem to samo z cienkimi plytami glownymi

pozdro, 666

Co robic. Mam Rive TNT 16 MB, 128 MB RAM, i procesorek PII 350.
Co duzo mowic. Wiesza sie cholernie. Nie dosc ze nie moglem dojsc z ta
konfiguracja pod win95 i musialem instalowac win98, to teraz wiekszosc gier
mi sie wiesza (szczegolnie przy wlaczonej akceleracji Rivy) i wcale nie sa
to najnowsze gry.
Na domiar zlego nie chodzi mi gra Fallout II, a z mojego wywiadu obserwacji
wynika, ze nie lubi ona Rivy, nawet przy instalowanych najnowszych
sterownikach.