Re: FIC VB 601 podkręcanie - C300A problemy

Autor: jaras (jarasgb_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 16:56:25 MET DST

Marekp napisał(a) w wiadomości: <375e6ae0_at_ns18>...

>Moj zestaw:
>plyta FIC VB 601
>Celeron 300A
>karta Diamond V550 AGP 16MB sterownik .255 + tnt detonator
>pamiec 128 kB 100 MHz.
>
>Moj problem:
>probowalem podkrecac puszczajac plyte na 100MHz (450 MHz) i wszystko
chodzilo
>dobrze do czasu uruchumienia np Final Reality bo wtedy koniec - wszystko
wisi i
>czarny ekran, inne programy np. Falcon4.0 tez go wieszają.

> [...]

hAJ
Nigdy nie zakladaj ze Celeron musi pojsc na 100mhz. W Twoim przypadku
zacznij od zastosowania dodatkowego chlodzenia, a w ostatecznosci jezeli
mozesz podnies napiecie proca (ryzykowne). Co do magistrali 83mhz to problem
bedzie dotyczyl dysku gdyz nie wszystkie twardziele sie tutaj sprawdzaja
chyba ze zamiast UDMA uzyjesz PIO
 Zycze zjarania procka ;-))

jaras