Re: Gigabyte GA-6BA i upgrade Biosa

Autor: Piotr Lacki (lucky_at_venus.wmid.amu.edu.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 17:03:11 MET DST

  Robilem obydwa upgrade'y. Z tym bzykiem to bylo tak, ze trzeba bylo cos
w biosie przestawic ale to bylo tak dawno, ze nie pamietam o co chodzilo (
tylko wydaje mi sie , ze to bylo przy jakiejs wczesniejszej wersji ).
 Roznicy na pierwszy rzut oka zadnej nie ma miedzy 2.5 a 2.6 ( moze jakies
ustawienia dla PIII, ale niestety takowego nie mam wiec nie moge sie na
ten temat wypowiadac ).