Re: Kto chce miec opatentowany program w Stanach

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 14:46:23 MET DST

StaH wrote:

> Akurat pracuje ze firmami ktore sie tym zajmuja profesjonalnie, i mam
> wglad w caly proces. Z tego co na razie Ex-p*er* napisal wynika ze nie
> ma pojecia o co chodzi.

Nie wiem na czym polega profesjonalizm, ale nie na tym ze tobie jako
osobie postronnej, zapewnia sie wglad w sprawy patentow klientow.
Pierwsza zasada to zachowanie tajemnicy klienta a potem mozna dopiero
zaczynac.

Stad nie dziwie sie ze nic nie rozumiesz.

Ale gdy jednak cos opatentowaliscie z softwaru to prosze o podanie
numeru patentu .

> Moze sie myle: Damy szanse Ex-p*er*owi o podanie kolejnosci czynnosci
> przy "opatentowywaniu" w USA....
>
> StaH
Wiesz, idz sie lepiej wysikac .

Ja nie zajmuje sie uczeniem jak cos opatentowac.
Mam oferte do osob , ktore chca zrobic duze pieniadze z ochrony swojej
wlasnosci intelektualnej, tutaj programow komputerowych.

Jak umiesz to robic lepiej, skuteczniej, taniej, to podaj swoje warunki.
Chetnie skorzystam.
Jacek