Re: LGx40 czy TEACx32 ?

Autor: Pawel Swirek (swierk_at_SPAMERZY-TO-LAMERZY.student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 14:27:57 MET DST

On Fri, 11 Jun 1999 14:16:00 +0200 Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:
> Np. Teac 532E - roczny, mocno uzywany, nie ma co ukrywac - czyta
> absolutnie kazda plyte, nawet takie nowe, przezroczyste BTC, ktore nie
> dzialaja na praktycznie zadnym innym czytniku poza jednym modelem Toshiby
> x32. Korekcje ma sredniejsza niestety, ale i tak radzi sobie niezle.

Mała poprawka odnośnie przezroczystych BTC:
Aztech 4X też je potrafi czytać, ale po zastosowaniu pewnych sztuczek.
Niestety te sztuczki działają dopóki się komputera nie zrestartuje, a
sztuczka polega na męczeniu napędu odtwarzaniem płyt przez ok. dwie
godziny. Tak ja radze sobie czasem z tym. To czasem działa, czasem nie.
To więc chyba sobie kupie Teac'a 32X . Znajomy też go chwali.

--
Paweł Świrek  @KING_CRIM on IRC, IRC-admin @ Cracow.PL.EU.Kewl.Org   1
Mailto: swierk_at_student.uci.agh.edu.pl                                2