Re: LGx40 czy TEACx32 ?

Autor: Pawel Swirek (swierk_at_SPAMERZY-TO-LAMERZY.student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 13:50:05 MET DST

On Fri, 11 Jun 1999 11:22:33 GMT Tałajczyk Piotr <piotrtal_at_promail.pl> wrote:

> nawet Aztechy ósemki mają problemy z niektórymi płytkami - norma dla
> tych napędów.

Dlatego Aztech sucks.
A które napędy NIE mają problemu? Jak się kupuje napęd, to nie interesuje
mnie to, z którym coś jest nie tak. Mnie interesuje to, co działa.

--
Paweł Świrek  @KING_CRIM on IRC, IRC-admin @ Cracow.PL.EU.Kewl.Org   1
Mailto: swierk_at_student.uci.agh.edu.pl                                2