Re: Zwiecha po zakonczeniu Win'a

Autor: PCwomen's (pcwom_at_polbox.com)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 13:08:03 MET DST

Masz konflikt zasobów. Po pierwsze ustaw modem na nie Plug & Play w
konfiguracji
COM4 IRQ3. Następnie ustaw w biosie swój COM1 na twardo na COM1, COM2 na
COM2.
Odpal DŻONA i powinien wystartować. Proponuję pierwszy start przeprowadzić w
trybie awaryjnym (F5 - przy starcie). A potem wejść do windy. Przez dodaj usuń
urzšdzenia dodaj nowy COM4. Następnie zainstaluj drivery modemu.
Jeśli już raz instalowałeś modem to gdy będziesz w trybie awaryjnym usuń
drivery
z poprzedniej instalacji. I jeszce jedno: mysz, ani nic innego nie może być na
COM-ie2
inaczej mówišc na IRQ3.

Janek G.