Re: Czy oplaca sie kupic plyte Soyo SY-6BB ???

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 10:27:58 MET DST

Thu, 10 Jun 1999 11:11:13 +0200, Rafal Kolano <rkolano_at_lucent.com>
piszesz:

>Zastanawiam sie nad kupnem w/w plyty Soyo. Czy uwazacie, ze warto kupic ja do celerona 366
>z przejsciowka na slot 1.

Mam taka. Pierwsza padla, druga chodzi bez zarzutu.
Wydaje mi sie, ze trudno znalezc podobna plyte (Intel BX, format AT),
ktora mialaby tyle slotow ISA, PCI i DIMM. W zamian jest dosc duza i
moze nie pasowac do obudowy. W moim komputerze musze wymontowac kosz
dyskow aby dostac sie do DIMM.

Sa dwie wersje tej plyty (a przynajmniej byly :-), Soyo 6bb i Soyo 6bb
v1.0. W tej drugiej jest jumper do ustawiania dzielnika dla AGP.
Jezeli masz ochote podkrecac CPU, to upewnij sie czy ten jumper
istnieje. Bez niego musialbys zaklejac pin na procesorze w celu
zmniejszenia czestotliwosic na AGP.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski