Re: Czy komus sie spalil modem podczas burzy?

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 07:58:01 MET DST

Jaroslaw Banachowicz napisał(a) w wiadomości:

>Owszem, USR33.6. Byl na gwarancji, wiec go wymienilem ;-) Koles, od
>ktorego kupowalem, byl baaarzdo zdziwiony - nigdy nie mial takiego w
>reklamacji ;-)
>Oprocz tego telefon z automat. sekretarka. Nie byl juz na gwarancji :-(

Widze, ze trafiacie na dobrych sprzedawcow. Zazwyczaj zaden sprzet
elektroniczny (telefon, telewizor, wideo itp) nie jest zabezpieczony przed
burza i sa odpowiednie wpisy o nieobjeciu gwarancja uszkodzen powstalych w
wyniku wyladowan atmosferycznych. Co do zabezpieczen, to jestem sceptycznie
nastawiony gdyz przerabialem ten problem zawodowo. Nie ma pewnego
zabezpieczenia na piorun. Mozna tylko zmniejszyc szanse na uszkodzenie
sprzetu.
Pawel Dymkowski