Re: 115000.....!?

Autor: Maciej Wyczawski (mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 07:11:40 MET DST

Andrzej D napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam modem Zoom V34I i korzystajac z 0-202122 lacze sie z Internetem z
>predkoscia 115000... Slyszalem, ze poprzez polaczenie telefoniczne nie
mozna
>uzyskac takiej predkosci.. W takim razie dlaczego ja mam takie wlasnie
>wskazania...!?

Chcąc aby pokazywało prędkość faktyczną musiasz mieć zainstalowany dokładnie
sterownik od posiadanego modemu (chodzi o dokładnie taką samą nazwę).
Klasycznym przykładem, pokazywania tak jak u ciebie, jest wykrycie "modem
standardowy". Wtedy napewno będzie pokazywał prędkość komputer->modem.
 == MACIEK ==
 == mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl ==