Re: Upgrade biosa BH6 do BH6_jj

Autor: Virek (virek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 Jun 1999 - 15:13:44 MET DST

ACC/VTS wrote:

> 6 czerwca 1999 o 21:50 JERRY odważył się napisać cuś takiego:

> JJ nie jest najnowszą wersją, tak tylko piszą na polskiej wersji
> strony Abit'a. Oficjalnie najnowsza wersja jest zawsze na
> http://www.abit.com.tw/html/eld_bh6.htm
>
> Co do przeprowadzania upgrade'u - jak się boisz, to poczytaj dokładnie
> instrukcje (np. to co pisze Abit), powinno pójść gładko.

A moze mi ktos to wytlumaczy: Mam Abita TX5 (socket7), ostatnio
upgrade'owalem sobie z dz na gn... Jednakze juz na dzien dobry wi
wyswietlil, ze nie zgadza mu sie typ biosu/upgrade'u... Troche mnie to
zdziwilo, bo bylem pewny, ze sciagnalem wlasciwa wersje....
Z pewna taka niesmialoscia potwierdzilem mu jednak zamiar upgrade'u i po
chwili odpalilem ponownie komputer - ruszyl bez problemu...
No wiec dlaczego mu sie nie podobala akurat ta wersja?

--
+Virek-mailto:virek_at_kki.net.pl http://zeus.polsl.gliwice.pl/~virek/ -+
+11-czerwca-pomalujemy-katowice-w-rozowe-kropki-(legendarne)---------+