Re: Voodoo3 4000

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 Jun 1999 - 20:26:10 MET DST

|Tak sie sklada, ze mam w kompie TNT i V2 - roznica na korzysc TNT widoczna
|w _kazdej_ grze, lacznie z Unrealem.

W takim razie to sprawa gustu - ja tez porownywalem Unreala i inne gierki i
wszystkie sie chowaja na TnT, nawet taki glupi Quake2 na Voodoo wyglada duzo
lepiej (dla mnie). Czy masz moze monitor 14"? Jesli tak to wcale ci sie nie
dziwie, ze wybrales TnT - ma ona stosunkowo ostry obraz i na (tanszych)
monitorach prezentuje sie lepiej :-)