POMOCY!! SB PCI64

Autor: Tomek Besowski (tbesowsk_at_friko4.onet.pl)
Data: Thu 10 Jun 1999 - 19:29:31 MET DST

Czesc!
Mam takie głupie pytanie kture mnie nurtuje od pewnego czasu a nikt
(tzn. sprzedawca ani suport Creativea ani Ensoniq) nie potrafil mi pomuc.

Chcialbym sie dowiedziec jak podłączyć 4 (cztery) głośniki do SoundBlastera
PCI64. Wiem że można, bo co do tego to Creative i Ensoniq są zgodni, ale
nikt nie potrefi mi powiedzieć jak.
Dla ułatwienia dodam, że mam tylko jedno wyjście z tyłu.
(minijacka, ale dochodzą do niego 4 "kabelki" (5 - +masa))
jakt to zrobić?
Proszępomóżcię!!! ( bo już qr#$icy dostaję!)