Re: Jaki serwer NEWS ?

Autor: g_HUNT (gel_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 Jun 1999 - 14:27:19 MET DST

A jakie serwery są "blisko" lublina, oprócz lubelskiego (news.lublin.pl),
bo w ogóle nie mogę na niego wysyłać(kod "440 Posting not allowed", może
znasz przyczynę), tylko odbierać, a to mnie nie urządza. A czy tpnet ma
tylko jeden swój serwer news?. A co to za serwer bilbo, bo na mapce
wszystkich serwerów w Polsce(może nieaktualna), to "wszystkie łącza
prowadzą do bilbo". I pewnie jest przeciążony.