Odp: Voodoo3 4000

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 10 Jun 1999 - 12:32:50 MET DST

Cześć,

> Naprawde nie wiem jak mozna twierdzic, za na Rivie (kazdej) jest lepszy
obraz w Quake2 (i wielu innych, aczkolwiek nie wszystkich) od Voodoo. Nie
chodzi mi tu bynajmniej o rozdzielczosc ani szybkosc lecz o jakosc :-)

A kto tak twierdzi? Mam też Rivę 128 i wygląda w Q2 delikatnie mówiąc
kiepsko. A co do VooDoo1/2 oczywiście może właśnie Tobie bardziej się podoba
ta zgniła zieleń, brak ostrości i za słaby kontrast. Obraz jest faktycznie
kwestią gustu. Nie przekładaj jednak własnych subiektywnych odczuć na takie
teksty. V2 oddałem chrześniakowi bo wolnego PC-ta TnT się po prostu nie
nadaje.

> No to porownaj jakosc, ale ciebie i tak to nie przekona.

Nie wykręcaj się sianem. Pisałeś o cenie x3 przy większej ilości pamięci a
ja zaprotestowałem a teraz walisz o jakości. Już chyba ustaliliśmy, że w tej
kwestii ni jak nie jesteśmy w stanie się dogadać więc szkoda to ciągnąć.

> W tej chwili VooDoo rzadzi, natomiast nie wiadomo jak bedzie "jutro" :-)

Chyba w Twoim komputerze. 3dfx nie podziela jednak Twojego optymizmu. Jak
nie chcesz być uważany za gówniarza to powstrzymaj się od takich "mądrych"
tekstów.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."