Re: Prawo autorskie

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 10 Jun 1999 - 10:35:35 MET DST

Radomir Szaraniec wrote:

> ROTFL!!!!!!!!! Prawa autorskie a dokumenty notarialne :))))))))))))) .

> ROTFL!!!!!!!! Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania- czy rachunki też
> obejmuje prawo autorskie
O rachunkach nie pisalem.
Sam sobie na to odpowiedz .

 [ no bo nie daj Boże ktoś Ci da kopię, a
> oryginał zachowa dla siebie ]? Ech, co ja bym bez Ciebie Eggspercie
> zrobił? Życie byłoby takie szare i smutne, a tak to przynajmniej ze
> znajomymi z roku mamy ubaw.
>
> rmszar

Widze ze w sygnaturze wyskrobales jakies law - czyli prawo.
Nie wiem czy ci bylo dane sporzadzenie kontraktu , umowy spolki
akcyjnej, czy innej umowy spolki, bardziej skomplikowanej niz kupno
samochodu.
Jezeli twierdzisz ze taka umowa nie jest chroniona prawem autorskim to
jestes w bledzie.
A nawet w przypadku wzoru umowy kupna sprzedazy samochodu, rowniez.

I gdy zamawiasz taka umowe u prawnika, to na podstawie wzorow
posiadanych umow i modyfikacji jest pisana nowa umowa dla ciebie.

Alle Rechte vorbehalten.