Re: Asus P2B-F pomocy!

Autor: mchrom_at_sgh.waw.pl
Data: Thu 10 Jun 1999 - 09:57:34 MET DST

Dnia Wed, 09 Jun 1999 19:31:14 GMT, "Hotest" <danielq_at_iname.com>
napisal:
>wesmar napisał(a) w wiadomości: <375C4F7E.A8376905_at_friko3.onet.pl>...

(...)
Czy probowlaes na biosie 1009 /ten 1009 A, z tego co zauwazylem
znajduje sie na niewielu serwerach, zas na www.asus.com po prostu go
nie ma... moze to jakas amatorska przerobka...

>To jest problem tej płyty. sprzęt masz sprawny.
>Wiekszosc tych plyt nie dziala z win 98
Wiekszosc? Czyzbym byl az takim szczesliwcem? Mam ta plyte i jest ona
u mnie calkowicie 'bezobslugowa'. Ponadto gdyby rzeczywiscie miala ona
problemy z W98 na tak wielu egzemplarzach to szanujacy sie hurtownicy
wycowali by ja z oferty /badz obnizyli cene/, zas z tego co
zauwazylem, zarowno w tch, jak i w california computers /te firmy
uwazam za szanujace sie/, nie dosc ze plyta jest w ofercie, to jest
jedna z najdrozszych...

>masz pecha
>oddaj ja do sklepu
>a tak wogole powinni juz zaprzestac dystrybucji tej plyty
>bo na 10 - 9 jest padnietych :)
skad te dane? moze trafila do Polski jakas seria wadliwych,
dystrybuowana przez... niewiadomo kogo...

Coz - w pierwszej kolejnosci sprobowalbym zmienic bios na jakis
'oryginalny' ze strony asusa... jesli to nie pomoze, to pierwszym
podejrzanym jest dla mnie grafika /instalujesz ja jako standardowa VGA
(PCI)?/, ewentualnie ustawienia kontrolera twardego dysku w biosie...
jesli to nie pomoze, to pomoze Ci serwis.
Michal H. Chrominski <mchrom_at_sgh.waw.pl>
ICQ# 21895620 Warszawa