Re: program do ukladania planu lekcji

Autor: Maciej Wyczawski (mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 10 Jun 1999 - 07:28:23 MET DST

UPR Lublin napisał(a) w wiadomości: <7jmhve$qpj$1_at_helios.man.lublin.pl>...
> Czy ktos moglby podac informacje nt. dostepnych obecnie programow
>wspomagajacych ukladanie planow lekcji.
> Bede bardzo wdzieczny za informacje(tytul,nazwa firmy, itp.)

Spotkałem się tylko raz z takim ale nazwy nie pamiętam, bo i nie warto.
Program tylko rejestrował to co się samemu wymyśliło. Czytałem gdzieś, że
program do układania harmonogramu pracy nauczycieli jest jednym z
najtrudniejszych do napisania dla informatyków, najwięcej "dzikich"
zależności (niektóre zajęcia w określonych pracowniach, okienka,
nieobecności, zastępstwa) - paranoja.
 == MACIEK ==
 == mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl ==