Odp: Trinitron - kineskop.

Autor: Grzegorz Góra (ggora_at_free.net.pl)
Data: Thu 10 Jun 1999 - 07:23:43 MET DST

Użytkownik Konrad Lewandowski <lewandek_at_iris.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:375ef948_at_news.vogel.pl...
> Mam pytanko: na ekranie mojego Adi GT56 oprocz typowych dla Trinitronow
> linii jest jeszcze kropka. Znajduje sie, prawie na srodku i jest wielkosci
> mniej wiecej 1~2 pikseli. Czy to wada kineskopu czy tendencja ogolna???

A to ciekawe... Nie odpowiem Tobie na pytanie czy typowa dla Trinitronów
jest ta kropka, ale w pracy mamy 2 x Mitsubishi Diamond Pro 91TXM {no, niby
wysokiej jakości} i jeden z nich posiada tą kropeczkę. Uznaliśmy to za wadę
i zwróciliśmy go do sprzedawcy.

Pozdrówka
Grzegorz Góra