Re: Voodoo3 4000

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 09 Jun 1999 - 20:47:36 MET DST

|Z pewnością będzie lepszy. Pytanie tylko o ile, za ile i kiedy? Ale
wracając
|do Twojej odpowiedzi to sorry ale z niej nic nie wynika. Ktoś może
|powiedzieć spoko wystarczy Savage3D itd.

Chodzilo mi o to, ze nie jestem zbyt wymagajacy - nie potrzebna mi lepsza
grafika niz 800x600x32. Uwazam, ze taka w 100%.

|Nic nie wiesz.

Sam nic nie wiesz. Czy porownywales grafike TnT i V2 na tym samym kompie? -
bo ja tak i moim zdaniem TnT idzie do piachu z tym swoim "pseudo" 32-bit
renderingiem.

|Nawet pewnie nie zakładasz, że sterowniki mogą się zmienić a
|nowe gry przestają być optymalizowane na 3dfx.

Z tego co wiem to gosciu sterowniki mial najnowsze zarowno do STB - TnT jak
i V2.

|Czy możesz rozwinąć dlaczego
|: "do bani"? Jakoś ja tego nie mogę zobaczyć.

Nie ma sprawy. Wez sobie chociazby Quake2 i porownaj TnT z Voodoo (nawet 1)
a zobaczysz jaki Riva ma beznadziejny Z-Buffer.

|Na rynku masz w tej chwili karty ATI i nVidia 32MB w cenie 16MB V3. Jakoś
|nie widzę tej różnicy 3x.

W cenie V3 ? Jakiego?

PS: Cos mi sie widzi, ze jestes zagorzalym zwolennikiem Rivy. Czy oby nie
masz czegos takiego u siebie? Ja mam Rive i wcale nie ciesze sie z tego
powodu :-) poniewaz 3dfx zepchnal ja na drugi plan :-)))