Do fachowców

Autor: Szczepaniak Bogdan (sorti_at_polbox.com)
Data: Thu 10 Jun 1999 - 00:02:46 MET DST

Duża prośba.
Posiadam grafikę Tseng ET6100 4 Mb i do tej pory nie zwracałem uwagi na jej
parametry odświeżania ponieważ posiadałem zwykłą 14".
W chwili obecnej z monitorem Belinea 17" karta odświeża przy 1024x768 na
75Hz przy ustawieniu na optymalne.Sterownik jest świeży z 1998r. Mam
pytanie czy to są maksymalne możliwości tej karty, czy mam coś zwalone w
systemie. Karta współpracuje z dopalaczem Helios 3dfx 4 Mb.
Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc poproszę o wiadomość na sorti_at_polbox.com