karta TV w ISA

Autor: XXXXXX (bckburn_at_polbox.com)
Data: Wed 09 Jun 1999 - 19:18:04 MET DST

Cze;
Przejde od razu do rzeczy.
Umieściłem w slocie ISA karte TV. Komputer sam jš wykrył i od razu
zainstalował.
Później ja nagrałem z dyskietki (która byla razem z ta karta) sterowniki
i inne bzdury z pliku setup.exe. Teraz mam taki problem, że ta karta TV
powoduje konflikt z kartš dźwiękowš.
Wyświetla się komunikat, że występuje konflikt z jakimś innym
urzšdzeniem i aby wejśćw Ustwienia -->TV i tam odpowiednio ustawić.
Próbowałem wszystkich dostępnych
parametrów I/O ale zawsze pojawiał się ten sam komunikat, że karta TV
koliduje z jakims innym urzšdzeniem.
Mógłby mi ktoś pomóc lub chociaż coś doradzić?
Marek