Re: Voodoo3 4000

Autor: Pixel (pixelek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 09 Jun 1999 - 16:05:49 MET DST

>Dobry jesteś. Nic nie wiesz. Ani za ile, ani kiedy, ani co będzie sobą
>reprezentował, ani jak wypadnie na tle konkurencji ale "wiesz", że Tobie on
>wystarczy.

Przypuszczam, ze bedzie lepszy niz V3-3000, wiec spoko wystarczy!

>Potwierdza się stare hasło : wiara w VooDoo'a czyni cuda ... :-)

To nie wiara tylko doswiadczenie oparte faktami. Wiem jak prezentuje sie TnT
i V2 w gierkach i moim zdaniem TnT przy V2 jest do bani.

>Parafrazując : jak nie uwierzysz to i nie zobaczysz :-)))

Tak! Napewno!

>Kurcze, Ty chyba wiesz wszystko. Ani 3dfx Interactive ani nVidia Corp. nie
>puściły pary z ust nt. cen a Ty już wyrokujesz.

Slyszalem, ze ma miec 64-128Mb na pokladzie wiec tanie nie bedzie.

>Jak startujesz na nową kartę w chwili premiery to raczej do biednych nie
>należysz.

Zbieram, ale nie chcew wywalic wszystkiego na jakiegos smiecia.