Odp: Voodoo3 4000

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 09 Jun 1999 - 12:07:55 MET DST

Cześć,

> Na TNT unreal chodzi makabrycznie wolno i wyglada fatalnie, dopoki nie
> sciagnie sie driverkow do oblugi OpenGL. Wtedy sytuacja zmienia sie
> diametrlanie. IMO na TNT wyglada w OpenGL much,much better niz na
> 3dfx. Bez tych driverow Unreal wogole nie korzysta z Rivy, chodzi na
> software rendering.

Może trochę to wyprostuje :-)

1. TnT działa sprzętowo z Unreal'em zarówno na OpenGL jak i Direct3D.
2. Do Unreal potrzebny jest patch do wersji jak najnowszej. Aktualnie 2.25f.
3. Do TnT1/2 potrzebne są najnowsze sterowniki. Aktualnie nVidia Reference
1.88.

Na Unreal 2.24 i driverach 1.76 najlepiej mi się grało na OpenGL w 32bitach
w 800x600. Nowych jeszcze nie sprawdzałem ale ponoć poprawili szybkość D3D.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."