Re: Odp: nowa płyta w starą obudowę?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Wed 09 Jun 1999 - 12:29:00 MET DST

dnia Wed, 9 Jun 1999 00:51:38 +0200, ZED zeznaje:
>Hej!
>
>Użytkownik Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam
>Raczej nie, choć Polak potrafi. ;-)
        shit..

>???? Jaki znowu wyłącznik? ATX ma możliwość programowego
>wyłączania, ale wyłączników, to ona ma dokładnie tyle, co zwykła AT.
>Chyba, że się mylę? A może chodzi Ci o klawisz usypiania?
        Chodzi mo o to, że w starym jest jeden przycisk on/off.
W ATXach masz jeden on/off z tyłu, i jeden toggle z przodu.
racja?

>Nie mam pojęcia, czy Linuś takie rzeczy obsługuje, ale rzecz jest
>wygodna - usypiasz kompa, a obudzenie trwa kilka sekund, a nie
>kilkadziesiąt <ważne dla ludzi używających modemu, jako faksu>
>Dokładnie to samo można zrobić programowo.
        aha.

>Jeśli zależy Ci na stabilności to unikaj K6-2 w ogóle.
><A zależy Ci, co Bart? ;-)>
        a niby co im dolega? z tego co zdążyłem przeczytać tutaj,
to niestabilne robia się dopiero po overclockingu. a ja w to się
bawić nie mam zamiaru. na P3 raczej szkoda mi kasy, o Xenonie
nie mówiąc. Wiec praktycznie wybieram selera albo K6-2 albo K6-3.

>Płyty pod pentaka wcale nie są dużo droższe.
        ale pentak tak.

>A Obudowa ATX Midi kosztuje 139PLN i to
>znośna - cicha i zasilacz zadziwiająco udany.
        może, ale szkoda się pozbywać obudowy tower lux..

bart

--
"no way of knowing if she's right or if she's wrong ..."
bart @bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl