Cache w XEON II?

Autor: Szczepan Kniter (rsk_at_trefl.com.pl)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 19:43:30 MET DST

Jak sprawdzic czy?, ile oraz czy jest sprawny cache L2 w Xeon II 450.
Kupilem ostatnio cos takiego i "mam wrazenie", ze plyta (ASUS) przestala
pokazywac, ze
jest cache L2 (oczywiscie w BIOS'ie jest wszystko wlaczone i powinno byc
512kB L2).
Niestety nie jestem pewien, czy taki stan jest od poczatku, czy pojawil sie
po kilku dniach.
Czy sam Xeon moze pracowac prawie normalnie jesli cache L2 jest walniety?
pozdr
Szczepan Kniter
rsk_at_trefl.com.pl