Pytania o modemy i itp.

Autor: Krystian (krystian_at_sonic.com.pl)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 17:33:17 MET DST

Jestem szczęśliwym posiadaczem modemu Zoltrix 33,6. _Zawsze_ łącze się z
maxymalną szybkoscia moze dlatego ze mieszkam 200 m od centrali. Wiem ze w
moim miescie jest V90 i dla tego chcaiłbym kupić jakiś nowszy modem.

Pytanie 1
Mam zamiar kupic Acorp 56 PIM tak zachwalany na łamach Chip`a ze jest
szybszy ok 4 razy od inneych 56. Czy ktoś ma taki modem i czy to jest
prawda.

Pytanie 2
Czy ktoś zan firmę Jemikoc (chyba tak to się pisze) bo w sklepie strasznie
go zachwalali.

Pytanie 3
Jaka jest szansa ze łączył sie będę z szybkoscia ok 56.

Pytanie 4
Za ile moge sprzdać Zoltrix 33,6 VSPi

--
#      http://www.kki.net.pl/~oasis        #